Stołówka - Szkoła Podstawowa nr 86 im. prof. Jerzego Sampa

Wydawanie obiadów rozpocznie się 09.09.2024r.

Koszt obiadu wynosi: 7 zł/dzień.

KAŻDY RODZIC /OPIEKUN UCZNIA UCZĘSZCZAJĄCEGO NA STOŁÓWKĘ W ROKU SZKOLNYM 2024/2025 ZOBOWIĄZANY JEST PODPISAĆ UMOWĘ NA ŻYWIENIE  DOSTĘPNĄ W WERSJI ELEKTRONICZNEJ:

https://forms.gle/awoawUEfoZYh9TZ96

Każdy uczeń, który w poprzednim roku szkolnym korzystał z obiadów pozostawia do wpłat swój indywidualny numer konta z poprzedniego roku.

Nowy uczeń (który nie korzystał w poporzenich latach ze stołówki) otrzymuje indywidualny numer konta do uiszczainia wpłat. Numer konta bankowego do wpłat rodzic otrzymuje na adres mailowy po wypełnieniu formularza - umowy.

Kwota miesięczna za obiady podana jest zawsze na stronie internetowej szkoły w zakładce INNE- Stołówka oraz wywieszana na tablicach informacyjnych w szkole.

Podawana kwota za obiady jest kwotą pełną za cały miesiąc żywieniowy (bez odpisów). Jeżeli rodzic w miesiącu poprzednim zgłaszał odpis dziecka (zasady zgłoszenia odpisu u dziecka dostępne są na stronie internetowej szkoły oraz w umowie żywieniowej) to kwota główna do zapłaty będzie pomniejszona o ilość odpisów. Jeżeli rodzic ma problem z odpisem za poprzedni miesiąc to prosimy o kontakt z Panią intendent pod numerem tel. 58 309 93 08 wew. 116 lub 117 lub poprzez email: obiady.sp86gda@gmail.com

Konieczne jest dokonywanie wpłat na obiady z dokładnością kwot podawanych na stronie internetowej szkoły lub przez Panią intendent w przypadku odpisów.

Opłaty za obiady należy dokonywać do 10-tego każdego miesiąca (wyjątek stanowi wrzesień, kiedy to termin płatności przesunięty jest do dnia 16.09.2024r.).

Uczeń zobowiązany jest wchodzić do stołówki szkolnej z aktualną kartą obiadową, którą będzie otrzymywał pierwszego dnia każdego miesiąca.

Obiady wydawane są tylko po okazaniu karty obiadowej, a więc uczeń, który zgubi swoją kartę obiadową musi zgłosić ten fakt Pani intendent w celu otrzymania duplikatu.

Harmonogram wydawania obiadów dla poszczególnych klas zostanie wywieszony na tablicy informacyjnej w szkole.

Osoby, które nie uiszczą opłaty w terminie nie będą mogły korzystać z obiadów.

Niesystematyczne wnoszenie opłat za obiady lub zaleganie z płatnościami stanowi podstawę do rozwiązania umowy żywieniowej.

Prosimy wpłacać kwotę na obiady, taką jaką poda Pani intendent na stronie internetowej, bądź poprzez emaila( kiedy np., są odpisy). Nie zawyżamy wpłat, ponieważ wszystkie zawsze musimy zakończyć miesiąc rachunkowy na „ zero”.

W razie jakichkolwiek pytań proszę dzwonić TYLKO I WYŁĄCZNIE do pani intendentki :

tel. 58 309 93 08 wew. 116 lub 117

W klasie 1-5 będzie realizowany projekt „ Owoce, warzywa, mleko w szkole”. Projekt zaczyna się pod koniec miesiąca września. Informację w tej sprawie podamy na GPE.

powrót do góry